Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

onsdag 6 november 2013

Lediga dagar!

Efter att ha jobbat helgen är man ledig några dagar.
Skönt!

Måndagen hade jag migrän på fm. O det var ju mindre roligt.... På em. Kom veterinären hit o tog blodprov på fåren. Jag har M3 status på dem o de ska provtas för fortsatt status. De är så snälla o behändiga att hålla på med mina fina små damer!

Igår blev det skogsprommisar med hundarna på både för o eftermiddagen. Pysslade med att tova lite tomtar på dagen.



I fredags hade vi 10-årig bröllopsdag! Min underbara äkta hälft kom hem med dessa underbara rosor!
Jag hade fixat middag med pepparbiff o rösti o till dessert blev det kladdkaka polly med färskostswirl. Myyyyyys!




En ny liten kille har flyttat hit från Värmland. Visst är han söt som socker!

Ha en underbar dag!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar