Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

onsdag 13 november 2013

Onsdag kväll....

Ledig idag o jag har mest pysslat o tagit det lugnt.
Tog en promenad med hundarna o plockade granris på vägen hem, så ikväll blev det en krans till stalldörren gjord.



Lite tomtar blev klara o även ljuslyktor. Det blir ett varmt fint sken när de lyser. Verkligen julmysigt!
Funderar på att stå på årets julmarknad i Högbo o testa sälja nåt.
Men vad kan man sätta för priser???
Tomtarna skulle jag vilja ga 200:- för och lyktorna 40:- st. Är det för dyrt tro?
Det är väldigt mycket jobb o ullen kostar.....men det är otroligt svårt att sätta priser tycker jag.
Å andra sidan, om jag inte får dem sålda kan jag ju ge mina nära o kära dem i julklapp istället:)


Fia, jag säger bara Fia!
Här sitter hon på Tuva!


Sen lade hon också sig ner o sov!

Alla hundar är jättetrötta efter skogsprommisen. Nicke är halt... Mindre roligt, vet inte vad han gjort heller. Men som de far fram är det ju konstigt att inte nån gjort sig illa tidigare!

Ha det gott!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar