Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

lördag 5 juni 2010

Lördag 5 juni

Tjenix! Såå himla varmt! Suttit ute o druckit kaffe med glass, visar +34 grader i skuggan kl. 16..... fuktigt också, man känner sig svettig fast man inte gör ngt. Grabbarna tar sig ett dopp i poolen, sen ska vi åka en sväng till en djuraffär. Mattias ska köpa halsband till planerade rottisvalpen:) Ja, nu har vi bestämt att det blir en tikvalp från Carro på halvfoder. Mattias vill ju så gärna ha en rottis o jag med. Nu har vi tingat en valp ur en kull som planeras till hösten, ur en kombination jag verkligen tror på. Riktigt trevliga mentalt som exteriört! Han ska få ta spårbiten med den o jag lydnaden. Ska skaffa intyg fr. läkaren så jag kan få dispens att ha extraförare i brukset. Så är planerna ialla fall. Vi saknar en rottis -hela familjen, även Isac saknar Maja o Gatza. Nu hoppas jag att Carro löper snart, hon har inte börjat än, men jag tror det blir mer mot slutet av juni. Häromdagen var vi till mammas väninna o badade i hennes pool o fick lunch på verandan. Helt enormt hus! Det ligger precis vid kanalen i Fort Lauderdale, poolen var byggd så det var som att bada i kanalen. Huset var mer som ett slott, ett som man ser att de rikaste rika bor i.... Och dit var vi lantlollor från Norrbo o badade o myste vid poolen! :) Enorm upplevelse!!! Idag var vi ner till beachen. Saltvattnet gör susen för min psoriasis. Nix, nu ska jag kanske sätta på mig ngt. annat än strandklänningen.... Lääängtar hem!!! Ha det gott! Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar