Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

onsdag 16 juni 2010

Onsdag

Tjenix!
Blev ingen parning igår heller... Nu börjar jag tröttna. Carro ställde upp sig, men inte fick de till det för det vovvarna våra. Vet inte om det är lite för tidigt än, eller om hon kan vara på väg ur... svårt när vi inte var hemma när hon började löpa. Annars väntar jag väl till våren o provar då istället.
Idag var jag o hämtade vår nya hund. Det är en 6 månaders rottistik. Hon är väldigt lugn o trevlig o jättefin exteriört. Hoppas att det fungerar, men än så länge verkar allt jättebra. Vi ska ha henne på prov en vecka eller två för att se. Tack Jonas för att du lämnar ut denna pärla till oss!
Har satt ut Frida på annons o flera har mailat. Hoppas att jag hittar ett bra hem till henne. Det är ju ingen panik att sälja henne, så jag vill verkligen att hon får det bra. Men som det är nu har jag varken ork, tid eller råd att ha så många hästar.
Tja, nu har jag bakat en chokladkaka i långpannan. I morgon är det tävling på bruks. Jag ska vara i sekretariatet o ha koll på köket. Mary-Ann ringde i ett annat ärende igår o då frågade jag om hon ville hjälpa mig i köket, annars hade jag nog fått klona mig:) Tack snälla Mary-Ann för att du ställer upp! Ska bli trevligt att få husera där o prata lite.
Nix, nu ska hästarna få komma in o göra kväller. Sen är det min tur:) Hundarna har fått en skogsprommis o ligger som döingar här bredvid... Mycket för en "liten" rottistjej med nytt hem o alla djur som bor här!
Ha det gott!
Kram Erica

1 kommentar:

  1. Nei, så tråkigt att det inte blev någon parning den här gången. Nästa gång så! Men jösses vilken söt rottisflicka ni har fått hem.

    Förresten har du kollar mejlen? ;)
    Mvh Sara

    SvaraRadera