Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

söndag 22 september 2013

Trött o frusen....

....men nu har Mattias eldat i öppna spisen i vårt sovrum. Underbart varmt o mysigt!
Blir väl föör varmt att sova i... men bara jag får krypa ner under täcket så får han öppna fönstren:)

Jag är trött o lite sliten efter min jobbhelg.
Igår var det toppenfint väder o fullt med folk 11-16 i parken. Ja, så fullt att jag inte ens ville stänga för lunch... så när det var lite mindre folk var jag in o slängde i mig min matlåda på knappa 5 minuter. Det var enda stunden jag satt på hela dagen!
Gissa om jag var trött i går kväll!?!?! Mattias fick åka o köpa mat. Jag var så trött o slut så efter djuren fått sitt kvällspyssel blev det dusch o stupa i sängen.

Idag var det lite mindre folk, så då stängde jag o tog lunch. Riktigt skönt!

Men fast det var fint väder mest hela dagen blev det svinkallt när solen gick i moln. Så jag har varit så kall o frussen hela dagen.

Men i morgon är det nya tag! :)

Bilen ska in o få lite omsorg o nya delar. Blir väl en saftig räkning, men men.... blir toppen att få den fixad. Ska lägga lite spår också till terrorusslarna o Teo. KUL!!!

Ha det gott!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar