Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

tisdag 21 januari 2014

Mycket nu....

Vi blev en kort på jobbet o det innebär ett större lass för oss som är kvar att dra. Det positiva är att dagarna går fort! Man jobbar på o vips är det dags att åka hem.

Var ledig fre, lör o söndag. Otroligt skönt med tre dagar ledigt!
Fredagen gick vi en långprommis med hundarna o hade kvalitetstid med familjen. Lördag så vaknade jag med huvudvärk....släppte ut hästarna men sen fick jag ta migränmedicin. Trist!
Svarade på migrän tabl o kände mig hyfsad, så jag fixade stallet o tömkörde Sol, men sen blev det ryggläge.



Söndag gick vi också en lång pulspromenad med hundarna o Emil följde också med.



Innan vi gick så tömkörde jag Sol igen. Sen kom Emil o hjälpte mig!


Kanon att få hjälp!

Nu är det många jobbskift o lite ledighet framöver.
Sett att många äter semlor och det blev jag så himla sugen på, måste bli semmelmums till helgen!

Ha det gott!
Kram Erica!




1 kommentar:

  1. Det där där ju ut att gå toppen ,med Sol menar jag ! Perfekt när man kan nyttja barnen som hjälpredor ;) Min hjälpreda är lite ovig nu bara ;) Ha det bäst /Erika

    SvaraRadera