Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

söndag 9 mars 2014

Dagarna ramlar iväg...

Ja jösses vad fort det går. Men det är ju en helt otroligt ljuvlig tid vi har framför oss: VÅR!

Det har varit en tung vecka som var. Men man får se framåt o njuta av alla glädjeämnen o det är just glädjeämnena jag tänker dela med mig av.  Tråkiga, tunga saker bearbetar jag direkt o lägger bakom mig. Man ska fokusera på sånt som ger positiv energi!


Miga fick två supersööööta tjejer! En svart o denna spräckliga.


Min fina Sara har fått en kull dv.vädurar i färgen svart otter. De har inte kommit ur boet än, men jag tog upp o fotade en liten parvel.

I onsdags hade jag start på ridlektion hos Maria Berg i Högbo.
Fantastiskt roligt o jag fick verkligen "måbrakänsla" i hela kroppen!

I fredags tog jag Sol o åkte upp o tränade i Åmot med Maria. Underbart att ha egen transport o lättlastad häst så man kan åka o träna!
Sol sköter sig kanon o det är såå roligt att jobba med henne!

Igår lördag levererade jag en kanin o sen åkte jag till Bernö en sväng. De hade fått hem penséer!




Det blåste som sjutton, men vårkänslorna spritter i kroppen!



Det blev pyssel ute hela dagen o även lunchen intogs ute. Man måste ta tillvara på dagarna!
Lite markarbete med Sol på em. Hon gick rätt ordentligt på fredagen så jag ville mest jobba igenom henne lite lätt.

Ha en underbar dag!
Kram Erica






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar