Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

lördag 1 mars 2014

I mars ju!

Tänk, det är två månader sedan jag köpte tillbaka Sol!

Jag har njutit varje minut o verkligen inte ångrat att jag köpte tillbaka henne.
Cirkeln är liksom sluten när man får börja rida in fölet som en morgon stod i stallet när jag kom ut!

Det är fyra år sedan jag o svägerskan åkte o köpte Isa, dräktig med Jor. Men när jag köpte henne gick hon med en tvåårig fjordinghingst!!!

Sååå lite pirrigt var det ju att se vad som skulle komma ut;)

Idag var vi ut o red efter jag jobbat. Mattias gick med, med Nicke o Fia ner till åkern. Men Sol vart heltossig när hundarna for runt, så vi vände hem. Sen fortsatte jag o red efter vägen, så vi var ute en timme idag igen. Jag har träningsvärk i rumpa, rygg o mage! :)

Ha det gott!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar