Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

torsdag 18 april 2013

Det blååååser....

Sitter här o funderar om jag ska gå ut o ta in hästarna innan de blåser bort...

Stormar som f-n ute!!!

Jag som avskyr blåsväder, men faktiskt känns det ok när man vet att blåst o +10 grader biter duktigt på snön:)

Har pysslat på i sakta mak idag... Hade migränkänning igår som jag brottades med o det ger efterdyningar dagen efter med.



Igår var jag förbi o tittade till Sally. Hon hoppade på tre ben o det är nog en sträckning eller så i kring höften. Hoppas hon piggar på sig strax! Lägger in en gammal bild på småtjejerna:)





Mina tre lamm är så otroligt härliga o sociala! Vi har aldrig haft så gosiga lamm förut!
Tjejerna Mimmi med mkt vitt i huvudet o Maja är så mysiga o lägger sig i knät eller bredvid när jag kliar o myser med dem. Helt underbart! Så Mimmi får nog stanna här, om jag inte hittar något riktigt bra hem till henne. För slakta henne kan jag inte göra!


Mimmi!
 
 
 
En trevlig nyhet är att Isa nog åker till Islandica nästa vecka. De vill låna henne för lektionsverksamhet. Det känns toppenbra! MEN problemet är att jag behöver stallplats eller en sällskapshäst till Sót.... Hoppas det går att lösa med kort varsel.
 
Nej, nu ska jag gå o ta in hästarna innan de blåser bort!
 
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar