Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

måndag 14 maj 2012

Måndag!

Tjenix!

Jisses vilken trist dag, det har blåst stormvindar HELA dagen!

Min kropp går i strejk när det är sånt här väder, och nu är jag trött o slut. Men skriver lite kort o måste ju lägga ut bilder. Småttingarna har fått vara ute korta stunder när vädret tillät i helgen. Gissa om de gillade att strosa i gräset o smaka på detta nya underlag. Även katt tunneln jag köpte gillade dom! Det är så underbart att se detta gäng växa o bli mer o mer personligheter. Såå ljuvliga o frammåt är dom allihopa!




Här är det Berra som provar tunneln första gången!



 Här är det Delicious!




 Här är hela gänget i rasthagen!





 Här har Delicious hittat en kamptrasa modell stor:) Snälla Nicke låter henne hållas, han är ju bara såå snäll o go han. Isac gillar att mysa med valparna o är ju så stor nu o duktig med dem.


Vallträning på bäääsarna!


Hästarna är inne o borstade o nattade o även alla kaniner har jag pysslat lite extra med ikväll. Jag ska ju på utställning på lördag för första gången!

Är såå stolt o glad för idag fick jag genbank på mina svensk pälskaniner. Stolt med genbank 45!

NU blir det dusch o sängen!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar