Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

tisdag 8 oktober 2013

Adjö Sven...

Nu har han flyttat till ett nytt hem o alldeles egna brudar. Är så glad för att jag har ju alla årets bagglamm sålda.

Sixten har flyttat till Åbrotorpen o H-P och Helens vackra damer.
Sven har flyttat till Hemlingbys skola o friluftsområde o deras gestriketackor.
Jack är tingad o ska flytta till Helsingland men så länge får han gå med Siri o Stina här hemma.
Ato går med Josra, Miga o Mimmi. Sen blir det förhoppningsvis försäljning även av Ato, har en eventuell intresserad.



Idag är det gråtrist ute, men varmt.
Har tovat lite på morgonen o ska pyssla lite till. Men nu tror jag att det blir en skogssväng med vovvarna. Är uppehåll o jag skulle vilja plocka lite trattisar till älgköttet jag hittade i frysen. Blir supergott med lite gryta på älg, trattisar, lök o grädde!

Måste även nämna att jag är så himla stolt över mina duktiga valpköpare!
Allt ni gör med "våra" hundar värmer i mitt hjärta ska ni veta!!!

Ha en underbar dag!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar