Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

fredag 4 oktober 2013

Vacker höstdag!

Ja idag är ännu en vacker höstdag. Vilken sommar och vilken höst vi har i år. Helt underbart!

Jag är fortfarande så rörd o varm inombords av Erikas fina ord.
Det värmer verkligen otroligt!!!

Igår var en dag som allt gick i sakta mak.... ont i axlar o muskler efter dagen innans jobb:(
Men, men, fick rätt mkt gjort ändå på min lediga dag. Som Mattias sa när jag berättat vad jag gjort igår.... -Och VAD hade du mer tänkt hinna med, på en dag??

Tyckte allt gick så sakta, men jag tovade lite vettar, bäddade rent o tvättade några maskiner, dammsög hela huset, mockade fler kaninburar, tömde växthuset på pellisar, klematisen o passionsblomman, fixade med fåren, gick skogsprommis med hundarna... så ja, det räcker nog för en dag! Men allt gick med värktabletternas hjälp så när kvällen närmade sig var all energi slut.



Fina syskonen bus!
Fia o Berra



Idag pysslar jag ute. Mer som ska fixas innan hösten.
Går lite sakta idag också, men bara för att jag njuter!
Tänk att jag är så knäpp så vissa dagar när jag har ont så MÅSTE jag göra saker. Bara för att...
Vill inte att denna jäkla värk ska vinna liksom.... Knäppt men så är det!

Nej, nu ska jag gå till skogen med hundarna, det är ljuvligt ute!

Ha det gott!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar