Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

torsdag 22 november 2012

Inför....

Tjenixen!

Idag var det jobb o sen in till Gävle sjukhus o Kirurgen: Inför operationsmöten....
Himla trist för jag hade tid 13 och sen tar dom in en på drop in. Jag skulle träffa avdelningssköterska samt narkosläkaren o kom in först kl.13 o fick sen vänta tills 14,45 innan jag kom in till nästa.... Dåligt att dom inte kan få till det bättre!

När jag var klar sprang jag upp en våning o kollade om Annika hade kommit upp från sin op. Men det hade hon inte. Jag lämnade en tidning o skrev en lapp. Vet hur jäkla trist det är att ligga där....

Mattias var med in så jag slapp krångla med parkering o gå hela vägen. Konstigt att det ska vara så långt att gå från en sjukhusparkering. Nu är det ju inget större fel på benen, men när det är kan jag lova att det känns:(

Ja, nu är det ialla fall gjort det som ska göras o jag ska in på måndag morgon till 7,30 för operation. Ska bli skönt att ha detta gjort sen! Cystan jag har i halsen klämmer lite o det är lite tungt att andas o ibland svårt att svälja. Hoppas bara att allt går som det ska. Är inte alls orolig inför operationen med nålar, sövning osv. Men HUR kul är det på en skala att duscha i Hibiscrub?????
Håret blir som svinto o huden torr som fnöske:(
Sen ska man som grädde på moset vara fastande!!!!
Jaaaa, ska bli skönt när det är över!!!

Nu ska jag ta en kopp te innan det blir dusch o sängen. Emil var med o tog in hästarna o pysslade ikväll. Han är för go vår kille!

Ha det gott!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar