Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

lördag 3 november 2012

Sunshinestate!

Hello!

Skriver en liten uppdatering from the sunshinestate Florida. Kan ju meddela att staten inte gjort oss besvikna utan solen skiner fran en klar himmel varje dag.

Idag var vi ocksa till beachen, favoritbeachen i Deerfield. Vacker strand o palmer vid trottoaren, helt enkelt underbart! Vattnet idag var 80 F, vilket blir 28 grader C! Lika varmt i luften o vi njuuuter i fulla drag!
Grabbarna ligger i plurret hela tiden med cyklop o kollar in fiskar o plockar snackor.

Eftermiddagarna drar vi ut o shoppar o det finns massor att titta pa och man blir sugen pa massor. Men lite saker har vi shoppat o nu ska jag hejda mig lite tills vi ska till Hollister o kika runt pa malen.

Saknar hemmet o mina djur, men jag passar pa att vila o njuta o umgas med familjen. Vi onskar alla att mamma o Carl bodde lite narmare oss, men det ar inte illa att resa till Florida heller.
Ev. ska vi fara upp till Orlando o ngn park, troligen Universal Studios.

Nix nu ska jag ut o njuta av solens sista varma stralar, blir nog lite av den varan sen i Sverige....

Kram Erica
(vars mage mer liknar pepparkaksdeg mot tidigare vetebrodsdeg....)

1 kommentar:

  1. Hej
    njut av värmen och sällskapet.Kram Marie,Berra och Teo.

    SvaraRadera