Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

tisdag 6 november 2012

Sunshinestate del 2

Tjenixen!

Här njuter vi av sol, bad o semester. Såå underbart att få "bara vara" o mysa med familjen hela dagarna.

Jag o Mattias tar en morgonprommis på en timme i rask takt o det är himla skönt. Håller värsta krypet ur min kropp....
Jag är ju inte van att bara gå o lata mig dagarna i ända:)

Idag var vi ner till Sawgrass och shoppade. Så roligt att gå o kika o handla en massa kläder, otroligt billigt här när dollarn är under 7 kr.

I morgon blir det nog beachen en stund o övermorgon åker vi troligen till Orlando.

Kram Erica

1 kommentar:

  1. Halloj!

    Här hemma har vi kanonväder, solen skiner och fåren dina ligger i hagen och gassar i solskenet. Ska nog ner och ta ett svalkande dopp i Norrbosjön:-) Nä då näää...inte det minsta avundsjuk på:-) :-)

    Gud vad duktigt jag är på att ljuga:-)

    Ha en toppensemester nu!!!
    Kram på er!!!

    SvaraRadera