Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

onsdag 27 januari 2010

Onsdag den 27:e

Tjenix! Idag blir det massor av förberedelser inför operationen, eller rättare sagt för att vara borta hemifrån nån dag... Men jag har fixat stallet så Mattias bara kan ta in hästarna. Har mockat åt kaninerna inne o det som gick åt honorna som bor ute. Ska fixa hönshuset senare idag. Titti var pigg i morse -Skönt! Men jag har visat Mattias var Fenylbutazonet finns o hur han ska ge det. Har också skrivit upp Teresas telenr. "utifallatt". Ja, en lång lista är skrivet ang. instruktioner om djuren:) Isac o Emil har lovat att hjälpa till. Tur att man har en så underbar familj. Har förberett med kläder, salvor o medicin så det bara är att stoppa ner i väskan. Ja, så jag känner mig förberedd o lugn. Skönt bara att få axeln utbytt nu, så man har det gjort o kan tänka framåt. Ha en bra dag, trots snön o blåsten som ska komma. Kram Erica

3 kommentarer:

  1. Hej! Kul att du ville vara med i min utlottning, önskar dej lycka till.
    Härlig bild du har i din header.
    Ser att du skall op. axel, får önska dej lycka till med operationen. Skall själv göra en op nu i febr.
    Ha de gott.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  2. Lycka till med operationen!!!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Hej
    Hoppas allt gått bra och att du snart är i farten igen.
    Steffi/mary-Anne

    SvaraRadera