Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

söndag 31 januari 2010

Söndag kväll...

Heej! Försöker få ner några rader. Kom hem från sjukhuset igår o allt har väl gått bra. Men jag kräktes hela första natten o dagen på sjukhuset, tydligen tålde jag inte morfinet eller sövningen. Men fick sprutor mot illamåendet o repade mig. Så då ville jag hem direkt när det vänt. Nu har jag en ny axelledskula, men det gick inte att få dit en ny kopp. Tyvärr är mina muskler o senor rätt förtvinade så läget på nya kulan blir tokigt i förh. till skålen så då skulle den bara lossna... Men min läkare tror att jag ialla fall ska få det lindrigare med värken, men troligen blir jag inte helt bra pga. muskel o senornas skick... Himla skönt att vara hemma ialla fall! Kram Erica

2 kommentarer:

  1. Skönt att du är hemma igen!
    Krya på dig!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Härligt att de värsta är över och har gått bra. Synd att du inte blir helt bra, men förhoppningsvis slipper du värken.

    Kramar Annika

    SvaraRadera