Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

fredag 20 maj 2011

Kryyyp...

Halloj!
Blir ännu ett inlägg idag:)
Min underbara granne Ann-Sofie ringde för lite spårtips o sen fick jag så fin feedback på gårdagens kryp på klubben.
När Carro gör krypet bra är det verkligen BRA, hon bara flyter fram bredvid mig. Jätteroligt att få höra att det var fint igår, för det är svårt att se själv, men det kändes kanonbra.
Underbara Susanne hade knäppt kort o jag o Carro var med på några, så jag har lånat kort av henne så här är vi i krypet:)
Hon följer min vänstra fot o är som klistrad efter den, så i detta steg ser det ut som hon är långt före, men det var hon inte.
Ha det gott! Kram Erica

1 kommentar:

  1. Snyggt!!
    Grattis till Norma! Passande namn!
    Du är så otrolig som orkar träna när du har ont. Hoppas ni kommer med på tävlingen!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera