Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

torsdag 12 maj 2011

Torsdag igen då:)

Halloj! Idag är jag LEDIG! Skönt, men ändå saknar jag att få åka till ICA o jobba... Jag gillade lunchrushen o att få träffa trevligt folk mm. Men det blir väl lite extra nu när det blir semester o vid sjukdom. Fast ändå rätt skönt att få lite ledigt o nu ska jag ta tag i hundträningen på allvar. Igår hade jag dock migränkänning o blev helslut o ljuskänslig. Hade dock tur o fick i mig medicinen i tid så jag slapp värsta huvudvärken. Men jag blir ändå som ett "utskitet äppelmos" i kroppen:( Idag har jag fixat lite ute, men mest varit inne o tagit det lugnt. Dels pga regnväder o dels pga trött i kroppen. Skönt att kunna vila o inte göra så mycket. Hönshuset är ialla fall städat o fint. Jag ska få en riktig dörr insatt av snälla svärfar Sam o Mattias. Längtar! Så då vill jag ha det rent o fint där så dom kan jobba utan att tycka det är äckligt. För det blir fort lortigt hos hönsen. Men det går fort att göra rent o sen blir det genast fräscht med nytt sågspån på golvet. Min höna Ingrids ägg är beräknade att börja kläckas idag! Åh, jag hoppas verkligen på några kycklingar!!! Vi behöver nån höna till för att slippa köpa ägg.... Så jag håller tummar o tår att det blir några småttingar där:) Ikväll är det skjuts av grabbarna på fotbollsträning o jag ska sen till bruks o träna. Har kikat på lite tävlingar framöver o hoppas komma med på nåt högre spår. Nu längtar vi efter att få tävla. Ha det gott! Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar