Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

fredag 20 maj 2011

Skogstur med vovvsen..

Halloj! Är så himla motig i kroppen, men efter att hängt ut tvätten så stoppade jag in vovvsen i bilen o for ut i skogen. Lade ett ca 300 meter långt spår till Carro med två 90 graders vinklar o en spetsvinkel. 4 pinnar i spåret o terrängen var lite torrare skogsbacke där solen sken. Åkte vidare till ett annat ställe o gick ut en uppletanderuta på ca 30 x 30. Märta fick vara med o valla av den. Lade ut 5 föremål i rutan. Tog sen ut Carro o gick en prommis med hundarna så rutan fick ligga till sig lite. Ställde mig mitt på baslinjen o skickade Carro därifrån för att spara mitt knä o göra det lite annorlunda. Hon gick bra, men skicken blev ju inte raka utan hon fick söka mer fritt. Kändes bra o hon avlämnade tre första föremålen kanon, men de två sista var hon lite trött (solen gassade!) o där släppte hon dem framför mina fötter. Eftersom jag mår som jag gör är jag nöjd med hennes insats. För Carro blir påverkad när jag har ont. Stoppade in henne i bilen o åkte tillbaka till spåret som legat ca 1 timme. Gick ut det o Carro gick bakspår på upptaget, men vände o gick åt rätt håll med bara lite broms i linan från mig. Sen gick hon lite luftigt (som vanligt) första 100 o sen spårade hon mer i kärnan. Klockrena markeringar på alla pinnar o jag är jättenöjd med vår insats. Nu blir det att vila en stund, för jag har sån värk i kroppen:( En alvedon till kaffet blir det nog! Kram Erica

1 kommentar:

  1. Hej på dig grannen min :-)

    Vad härligt att ni varit i skogen! Jag stod och tjuvkikade på er igår från klubbstugan när ni tränade krypet. Jämmer vad snyggt det så ut, ska du veta!!! Hörrudu...hör av dig till mig om du vill ha träningssällskap:-)

    Kram från mig och grabbarna grus!

    SvaraRadera