Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

lördag 25 juni 2011

Midsommardagen

God morgon!
Hundarna har fått varit ut en sväng o dom o jag har ätit frulle. Det är grått o kyligt i luften o nu började det precis att ösregna!
Blir nog att pyssla på inne idag:)
Igår jobbade jag o jag var så himla trött när jag kom hem. Har nån låsning i vänstra skuldran o värk i vänster axel:(
Vi tog en härlig promenad med hundarna innan vi började med middag. Sen blev det färskpot. o grillad fläskfilé med peppar o bea sås till middag. Mums! Till efterrätt åt vi jordgubbar o vispad grädde, inte illa det heller. Sen tog jag o Mattias ett varsitt glas vitt o gick ut o satte oss på verandan o bara njöt. Det var faktiskt soligt i går kväll o vindstilla. Inte jättevarmt, men med en tröja på var det skönt att sitta ute.
Idag har jag inga planer o det känns ju skönt. Blir bara pyssel här hemma o njuta av en dags ledigt. Stackars Mattias jobbar 12-timmars förmiddag hela helgen han....
Nu hoppas jag att mellanslagen blir med i inlägget. Blir tokig! Skriver o har mellanslag o delar upp texten, men när jag lägger ut den så blir all text i ett stycke:(
Görjobbigt!
Ha en fortsatt fin midsommarhelg!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar