Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

tisdag 28 juni 2011

Ny dag o låg fart...

Många blommor är såå vackra i trädgården nu! Rosor o Klematisar blommar o pioner o smultronjasmin är också på gång. Underbara dofter o färger!
God morgon!
Igår var jag o fick min onda rygg fixad. Var inte så bra alls i axlar o skuldror utan det är rätt inflammerat o låst. Nu är det åt rätt håll,
men jag är ack så öm ynklig idag.... Har tagit värktablett o antiinflammatorisk tablett o ska vila idag o hoppas det är bättre i morgon. Så glad att jag har Ove som är himla duktig o fixar mig med jämna mellanrum. Tusen Tusen Tack!!!
Ska inte göra mycket alls, utan bara vila idag. Jag har sett till djuren o att dom har mat o vatten, nu ska jag ta en kopp kaffe på verandan o bara "vara".
Grabbarna är på fotbollsskola o ska hämtas kl.14, så jag njuuuter av lugnet:)
Vi var till Modammen i går efter fotbollen så dom fick bada. Kallt i vattnet tycker jag, men dom badade o hade jättemysigt. Idag ska jag ta lite fika med också, man måste passa på!
Ha en riktigt fin dag!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar