Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

torsdag 23 juni 2011

Puh!

Go kväll!
Jag är såååå trött!
Jobbade på ICA idag o det var hysteriskt mycket folk! Alla handlade i massor o sprang förbi gång på gång med vagnarna överfulla. Himla roligt att jobba när det är mycket i butiken, men jag blir väldigt trött i benen o framförallt i knän o höften jag har protes i... I morgon jobbar jag också, men SEN är jag ledig:)
Var in på apoteket när jag slutade o tog ut mer värktabletter. Köpte även badsalt o fotfil + fotsalva. Det gäller att ta hand om sig så man mår bra!
Mattias jobbar också, så det är bara att fixa nån midsommarmat när jag kommer hem i morgon... Tog upp en fläskfilé så vi slänger väl den på grillen. Jag vet att jag inte kommer att orka så mycket mer... men jordgubbar, grädde o glass ska jag fixa så grabbarna får midsommar. Är det väder blir det kanske en sväng till Åmotsparken o ser midsommarfirandet där.
Har städat hönshuset o lite kaninburar idag. Mattias passade på att elda när det slutade regna o då är det skönt att elda hönsspånet.
Tja, annars händer det inte så mycket här hemma. Vi grejar på med det vi orkar o hinner. Skulle vara skönt att åka bort en dag o bara äta lunch eller middag o inte behöva tänka på planering av något... Får väl se vad väderguden tänker hitta på, vi kanske kan ta en tur till Furuvik när vi får nån dag ledig. Skulle vara mysigt att strosa runt o bara "vara" med grabbarna.
Nix, nu blir det kudden!
Ha en fin midsommarhelg!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar