Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

fredag 5 oktober 2012

Fredag:)

Tjenix!

I morse när jag klev upp var det bara +2. Brrrrr!

Solsken ialla fall o jättefint ute. Men jag skjutsade grabbarna till skolan o var o tankade, sen blev det kaffe o plick på datorn för att det skulle värma upp lite ute.

Var sen ut o satte upp ett till elfårnät så fåren fick mer att beta på. Det är toppen när dom kan beta av återväxten på grannens höåker. Nu har jag 6 nät á 50 meter så det blir rätt bra yta instängt. Kanske köper nåt fler nästa år, de är ju dyra så jag köpte 5 förra året o ett till nu i höst.

Är seg i kroppen idag så nu blir det inte så mycket mer gjort idag. Har gjort rent till några kaniner o pysslat om de alla. Men en handled är så jäkla öm o jag är öm i fler leder så jag ska ta det lugnt mest. Isac har klipptid kl.14 så då blir det en tur till byn.

Är ledig tills tisdag så det är skönt med fler dagar ledigt, känns lyxigt!

Ha en riktigt fin helg!

Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar