Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

måndag 22 oktober 2012

Måndag!

Go kväll!

Jobb o sen pyssel med djuren. Trött av detta gråväder, men en kort prommis med hundarna men bara längs staketet för jag törs inte gå i skogen mitt på dagen.

Ikväll innan det blev mörkt, tog jag på min knallgula varseljacka o gick ner till åkern med hundarna. Skönt att ta en promenad i rask takt så hundarna fick rasa av sig ordentligt.

Inne klickertränar vi lite. Fia klickar jag in lite moment, Nicke klickar jag in cirkuskonster med:) Tycker det ser lite roligt ut med en rottis som kan: Tack  = räcker fram tassen, Give me five = hoppar upp o slänger tassen mot min uppsträckta hand, "Rulla" och nu ska jag ha honom att "dansa" :)
Carro försöker jag få till ligg snabbare ner och kontaktövningar o vändningar. Lite hjärngympa ialla fall för dom så vi håller lydnaden i gång.


Nu ska jag gå ut o ta in hästarna o sen blir det nog en mugg glögg o bara mysa. Blir lite seg på kvällarna när det är så svart ute. MEN nu har vi nedräkning!!! Nästa vecka åker vi till solen!!!

Ser fram mot att få mysa med mamma, njuta av sol o palmer o att bara vara med familjen o njuuuta!

Isac sade idag: Tänk vad bra vi har det som har mormor o Carl i Florida!
Bara att hålla med!!!






Fick en fin bild av Marie på Berra som jag ju måste lägga ut. Han är för härlig den killen!
Är såå nöjd med sista kullen efter Sally o Capone! Alla är supertrevliga i temperamentet, pigga o frammåt men ändå så enkla. Fina exteriört också det jag ser än så länge. Bara My som jag inte träffat på länge, tokigt när hon bor närmast. Men ska boka en date med dom när vi kommer hem:)


Ha det gott!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar