Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

onsdag 26 december 2012

Less:(

Tjenixen!

Fy vilka skitdagar!!!

Julafton var jag dålig i lederna o kroppen värkte. Jag o Mattias gick en pulspromenad med hundarna så dom blev nöjd. Man vill ju att dom ska ha sprungit av sig ordentligt o vara sköna i kroppen när de skulle vara ensamma några timmar mot kvällen när vi skulle bort. Gav dom varsitt fyllt märgben som jag köpt på Dollar Store, petade i mig citodon o sen for vi ner till svärföräldrarna o firade jul.
Det är så obeskrivligt fint att komma ner dit på julafton!
Det är verkligen som att komma till tomteland!

God mat o dryck o jag satt bara o njöt av allt gott o att få umgås med släkten.
En supertrevlig julafton!
Vi kom hem strax e. nio o jag tog då in hästarna. Dom hade fått lite extra musli o äppelbitar i krubborna. Alla kaniner o fåren fick också äpplen o morötter när det var jul. Hönsen fick talgbollar o en nätpåse med nötter som julgodis + äpplen o morötter som dom älskar.

Igår släppte jag ut hästarna tidigt, var nog strax efter 6. Mockade o gjorde klart stallet. Sen gick jag in o åt frukost o vi bara mös. Blev sämre o sämre i lederna o jag låg mest hela dagen igår. Så himla jobbigt med värk. Vi åt bara macka till lunch o sen satte jag in kalkon i ugnen. Så till middag blev det kalkon med gräddsås, potatis o brysselkål. Jättegott!

Var ut o gav alla djur på kvällen o tog in hästarna. Sen tillbaka i sängen o bara låg. Kikade på TV o hade bara sån jäkla värk. Vid 22-tiden frågade Mattias om jag ville ha nån mer värktablett. Då låg jag o hade bara så ont så tårarna rann...... Petade i mig två advil nigth så jag fick sova o slippa värken.

Faktiskt lite bättre idag. Mattias åkte o jobbade o jag o Emil softar på här hemma. Slut på mjölk o bröd så efter stallet var klart duschade jag o gjorde mig i ordning o åkte ner till ICA. Dåligt med bensin i bilen, men tänkte att det räcker, så kan jag tanka nästa gång jag åker. Ska kliva ur bilen vid ICA då ser jag att jag glömt plånboken hemma....
FAN!
Åkte hem utan att kunna handla med tårarna rinnandes efter kinderna. ORKAR inte åka ner en till sväng för då måste jag tanka också...
Ringde Mattias så han köper mjölk o limpa på vägen hem.

Nu ska jag lägga mig o vila!

Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar