Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

fredag 28 december 2012

Fredag


Tjenixen!

Dagen började med blåsigt o kallt, ca -7. Släppte ut hästarna o gick in o drack kaffe. Sen käkade vi frulle o jag gick ut o mockade. När jag höll på i stallet ringde han på Kran o Budbilen o sa att de lastat vår traktor o var på väg.

Det är ju alltid lite spännande när man får hem något man köpt osett:)





Här anländer då vår "nya" lilla traktor. Såå fin o välskött o nyservad o riktigt fin fast den, ja hm, har några år på nacken:)

Är faktiskt hyfsat pigg idag så jag tror jag ska kunna ta en promenad med hundarna i det vackra vädret.
Såå vackert ute med klarblå himmel o solen strålar på den vita snön så det gnistrar. Har värk i ena knät, men om jag tar på Back on Track knäskyddet kanske jag kan gå en liten sväng ialla fall. Behöver det för kropp o knopp!!!

Ha en underbar dag!
Kram Erica

1 kommentar: