Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

söndag 2 december 2012

1:a advent!

Tjenixen!

Nu har det ÄNTLIGEN slutat snöa!

MEN då har tempen sjunkit o nu är det -18 ute!!!

Helt sanslöst vilken galen början av vintern....

Jaa, nu ska väl inte jag klaga, det är ju Mattias som sliter som ett djur med snön. Själv är jag bara inne o pysslar på o ger djuren lite mat o gosar med dom. Ska ju fortfarande inte lyfta och jag har heller ingen riktig ork.

Hade i alla fall fikafrämmande idag. Såå roligt att "Åmotarna" kom! Jag bakade lussebullar igår så vi fikade dem till kaffet. Gott!

Efter de åkt hem var jag supertrött o gick o vilade. Sen nu ikväll har jag hämtat får o lammköttet hos styckmästaren, men vi tar reda på det i morgon när Mattias är ledig. Idag har han o Emil varit till Hedesunda för Emil hade hockeymatcher. Åkte i fm och kom hem nu ikväll.

Ja, inte så mycket som händer här hemma:)
Önskar jag orkade göra så mycket mer när jag ändå bara är hemma o skrotar....
Men jag hoppas orken återvänder snart!

Ha en fortsatt trevlig första advent!

Kram Erica



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar