Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

torsdag 28 mars 2013

Oj oj oj.....



Vad dagarna rinner iväg o kvällarna är korta!

Jobbet jag har är en fröjd att åka till. Att sköta om våra djur o pysla med dem är så himla roligt!

Här nedan är en bild från sportlovsveckan när vi hade öppet hus för alla barn. Bilden tagen av Högbos duktiga fotograf Andreas!






Idag är det skärtorsdagen o jag lägger in en påskbild från 2007 på Emil o Titti, söta!!!

Jag är ledig idag o solen skiner. Grabbarna har precis gått till skolan, så jag ska dricka ur kaffet o sen gå o hämta höbalar i ladan.
Sen blir det en långprommis med hundarna!

Ska njuta av solskenet o fixa med mina djur här hemma. Jag går ju upp 5,20 på mornarna för att hinna ge fåren mat o vatten o släppa ut hästarna innan jobbet. När jag kommer hem är det mockning, matning o vatten till djuren och promenad med hundarna.
Sen är det middag o efter det blir det dusch o sängen, sopslut!

Men nu har jag lite lediga dagar o ska vila upp mig o pyssla här hemma:)

Har påskpysslat lite men idag ska jag göra påskskinkan.

Ha en fin dag o njut av solen!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar