Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

fredag 20 juli 2012

Fredag morgon!

Tjenix!

Har inte skrivit nåt i veckan, finns inte så mycket att skriva om..

Men jag var med Anna o fyndade i Dalarna i början av veckan. Hittade ett klippbort till får som var såå billigt o jag sms:ade Anna om det. Hon fick köpa det så jag följde med som sällskap. Med var lilla Nova också, vilken go o snäll liten tjej! Knappt ett pip på hela vår tur. En jättetrevlig tur blev det o god lunch i Svärdsjö. Avslutade med att kolla på en fin häst  på vägen hem.
Tusen Tack Anna för en trevlig dag!

Annars är värken på G och det gör att krafterna sinar o jag sover o vilar mycket på dagarna. Gör en slut o trött o man känner sig nere för man orkar inget:(

Vi har gjort några rejäla skogsprommisar på kvällarna med hundarna o det är himla skönt. Emil har också följt med på dessa o det är så mysigt. En kväll hade vi mackor med o fikade  i skogen. Myys!

Igår var jag o hundarna ut i skogen o plockade lite blåbär. Ska nog göra blåbärsmuffins idag!

Märta är nu såld till Lennart o det känns så otroligt bra. Han är en underbar hundmänniska o där får Märta komma till sin rätt. Jag är glad att jag fick ha en sån hund ett tag ialla fall för jag har lärt mig massor med henne.
Men det är en enorm skillnad här hemma o till det bättre. Nu behöver jag inte ha henne undanstängd hela tiden o ha koll var hon är så inte hon o russlarna ryker ihop. Det var ett väldigt passande o man märker nu vad lugnt o skönt det är.

Nu är det klarblå, nästan ialla fall, himmel o solen skiner. Bara 10 grader när jag går upp vid 6 tiden, men igår blev det jättefint ialla fall o varmt på dagen. Men rätt dålig sommar för barnen har knappt badat nåt....

Ha en underbar dag!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar