Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

onsdag 11 juli 2012

Jädrans sk....

Go kväll!

Är sur o förbaskad för jag kan inte logga in på min mail:(

Den har blivit hackad på nåt vis så hotmail har spärrat den. Nu måste jag ange lösenordet jag uppgav när jag skaffade min mailadress, för typ 11 år sedan...... Kan ju meddela att mitt minne sviker mig å det grövsta!
Hur fan ska man minnas det???

SÅÅÅ nu måste jag nog skaffa en ny mailadress och om nån vill mig nåt: ring eller sms:a!


Här är en unge i min sista dv.vädurskull för i år. Såå fin! och manteltecknad som jag ville ha och hona! Är verkligen glad över denna tjej o hoppas hon blir fin för hon ska stanna.





Här ligger Fia o Sally o snusar, dom leker massor med varandra o sover tillsammans, såå söta:)




Här är bild på en av mina rosor. Dom är vackra nu, men tyvärr regnar ju de utslagna blommorna sönder på en gång  i detta hellregn.....





Annars knallar det på. Har känt av vädret väldigt nu när det varit sån regnperiod. Leder o muskler värker o strejkar o jag blir så trött :(
Men det är bara att gilla läget o gå o sova när jag kommit från jobbet o sen blir det fix med djuren o en liten prommis med hundarna.
Idag gick vi en lite längre ialla fall o det var sååå skönt!

Ha det gott!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar