Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

måndag 23 juli 2012

Måndag!

Tjenix!

Måndag igen då. Vilken helg det varit!!!

Fredag kväll var vi bjudna på Martins 18-års fest. Jättetrevligt o god mat!

Lördag morgon drog jag o Mattias o Fia iväg strax före kl.8. Åkte ner till Strängnäs för att kika på en bil. Efter förra bilen så vågade man inte ha för stora förhoppningar....

Men denna bil var enl. beskrivningen o jättefin. Kul! Så nu har jag en Volvo V50 med automat o fyrhjulsdrift!
Fia skötte sig suveränt hela dagen. Sov mestadels på vägen ner, förutom kisspaus i Uppsala o sen så fick hon vara ute hos dem vi köpte bilen av o leda med deras gamla flattik. Sov hela vägen hem o då blev det bara en liten kisspaus utanför Enköping när vi stannade o åt. Vilken underbar liten tjej hon är!

När vi kom hem så åkte vi ner för att handla, men jag o Carro stannade på brukshundsklubben o tränade medan Mattias handlade o köpte pizza till grabbarna. Tränade igenom fria följet o Carro gick jättebra. Sen kom Marie o vi stod o pratade bort resten av tiden, men det gjorde inget för det var länge sedan vi sågs o så trevligt med en pratstund.

I går söndag var jag o hundarna ut o plockade blåbär i skogen här bakom. Sen blev jag dålig i lederna o fick vila resten av em.
Mattias lade ut annons på min Passat o vid 17-tiden ringde en kille som ville komma o titta. Dom kom vid 19-tiden o vid 20 var bilen såld!
Skönt att få den såld såå snabbt, sånt vet man ju aldrig.

Idag känner jag fortfarande av kroppen o har petat i mig tabletter. Så skittrist! Men jag stannade på bruks o tränade igenom Carro o hon gick jättefint. Kul!

Nu blir det en skogstur så hundarna får busa av sig lite, orkar inget annat. Det är nån konstig tryckande luft trots att det blåser ute. Men i morgon ska det bli fint, så det är nog väderomslaget jag känner av så väldigt.

Ha det gott!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar