Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

fredag 20 juli 2012

Neggo....

Känner mig som ett neggo....

Har ingen inspiration att träna med Carro...

Känner att jag måste göra något för att komma ur denna nedåtgående sprial... Jag som alltid älskat att träna känner mig så tom. Allt med alla försök att para Carro o all energi o förhoppningar med detta har sugit ur all energi för att jobba med henne.
Sen allt med Märta har gjort att man känner sig rätt totalt kass och värdelös....

Skitjobbigt:(

Men nu måste jag rycka upp mig!
Därför satte jag nyss o plickade mig fram på SBK tävling och lyckades fylla i allt o anmälde oss till en tävling i höst!

Nu MÅSTE jag börja träna ordentligt o ladda!

Hoppas att detta tar mig ur denna nedåtgående spriral o vi kan bli ett jobbarteam på planen igen, för nu behöver jag lite positiv energi i hundträningen!

Kram Erica

1 kommentar:

  1. Malin Häggblad21 juli 2012 kl. 20:16

    Förstår hur du känner. Har också känt att jag kört fast med Foppa många gånger och tänkt att han kanske skulle haft det bättre hos någon annan. Men det blir bättre :) Nu tränar vi skvallerträning vilket är jättekul och det ger så mycket.. Han är så duktig och smart min lilla älskling :) Lycka till!

    SvaraRadera