Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

fredag 28 september 2012

Småseg vecka...

Tjenix!

Men så är det fredag o jag är ledig idag:)
Regnet fortsätter o strila o solen lyser med sin frånvaro... endast förkylningen envisar sig att närvara idag igen. Nu har jag varit tokförkyld i nästan två veckor! Men nu är den på väg att ge sig, så det känns ialla fall hoppfullt.

Har fixat med djuren på morgonen o gått nån km i skogen med hundarna. Blött var det! Men nu sussar fyra nöjda hundar vid mina fötter, väldigt blöta är dom! Hundarna alltså, fötterna var nerstoppade i gummistövlarna o är torra:)




Var ut o åkte en sväng i går kväll o då passade jag på att prova kameran. Det blir väldigt fina kort! Nu knäpper jag bara med auto, är för dålig på att orka läsa instruktionsboken o sätta mig in i alla finesser. Men det är Mattias grej, så han får lära mig lite i taget sen när han kan den:)

Ha en riktigt fin fredag!

Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar