Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

tisdag 22 december 2009

dan före dan före dopparedagen...

Gokväll!
Har nyss tagit in hästarna o gett kaninerna varmt vatten. Termometern visar på -13 o det ska bli milt med lite snö i morgon. Kan ju säga att jag känner i hela kroppen att det ska bli väderomslag i morgon:(
Är ialla fall äntligen bättre i förkylningen, men fortfarande har jag ingen ork, men det kommer väl tillbaka såsmåningom.
Hade tänkt städa hönshuset idag o göra julfint, men det får vänta tills i morgon.
Idag har jag varit ner till Lena o fått massage. Sååå skönt! När jag går var 3:e vecka så blir jag inte så himla stel o inflammerad i axeln/skuldran och dessutom är det ju härligt avkopplande att få ligga o få massage.
Igår var Steffi hit på besök. Hon fick också klorna klippta också busade hon med Sally o Carro. Åh, vad jag är stolt över mina fina valpar. Dom är så trygga o härliga o alla verkar så nöjda med dom. Det värmer så!
Knäppte lite kort på henne men precis som Boss blev det bilder "ifarten".
Fick bilder på Teo häromdagen o innan fick jag på Bea. Ska göra en sida på hemsidan o lägga in bilderna så ni får se dem nu när de växt till sig.
Idag gjorde jag o grabbarna knäck o chokladgodis. Chokladgodiset smälte jag bara mörk blockchoklad o blandade i russin, hackade aprikoser, mandlar o pecannötter. Klickade ut på ett bakplåtspapper. Blev supergott!
Kram Erica

2 kommentarer:

  1. Tänk att det finns så mycket mumsigt man kan göra till jul = )

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Önskar Er en riktigt God Jul!

    Kram Lena

    SvaraRadera