Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

torsdag 3 december 2009

Lagom är bäst:)

God morgon!
Har skickat grabbarna till skolan o sitter här med mitt morgonkaffe. Släppte ut hästarna, men måste värma upp mig innan jag mockar o ger kaninerna. Jag har ju läängtat efter kallgrader o frusna vägar... men lagom är bäst! Nu är det -8 ute... o igår em var det lika kallt. Jag skulle skjutsa Isac o Lars på Ansgars... men en bakdörr på min bil frös! Gick inte att stänga... -suck! Som tur var kunde Katarina skjutsa OCH hämta... min bil ska in i garaget på tining idag. Kvällen innan det blev kallt så ösregnade det, vilket konstigt väder:(
Tusen Tack Marie med fam. för det härliga understället o fleecevästen. Ni är underbara! Jag fick det av Marie för att vi haft Teo åt dom de här extra veckorna. Igår hade jag understället på o västen med, såå skönt. Jag är ju så fryssen av mig o vill gärna hålla mig varm om lederna så jag inte blir sämre i onödan.
Pratade med Marie igår och allt går jättebra med lilla Teo. Det gör mig såå glad! Ska åka in o hälsa på nån dag när han har kommit in sig riktigt i familjen (o bilen har tinat...).
Nja, nu ska jag nog gå ut o kolla djuren. Är helpaj i min axel sen jag bakade lussebullar med grabbarna i förrgår. Trist, men sånt är livet. Jag läängtar efter att få axeln opererad o få byta ut denna sk-t axel.. Ja, tur att det finns reservdelar!:)
Ska nog ta en påtår först bara. Det kanske blir varmare ute om jag väntar en stund till....
Sally tillbringar helst dagarna på kökssoffan med elementet bakom sig:)
Ha en riktigt fin dag!
Kram Erica

1 kommentar: