Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

tisdag 1 december 2009

Bönhörd:)

Tjenix!
Åh, vilken underbar dag! Precis som jag önskade igår, sol och 2 -grader:) Sååå häärligt!!!
Tyvärr fick jag migränkänning i morse, men 4 tabletter eeze så gav det med sig. Skönt!:)
Mattias tog en långprommis med Carro först. Mary-Anne o lilla Bubbel "Steffi" kom på besök. Han ville gå för han skulle iväg o jobba. Jag klippte klorna på Steffi o det gick jättebra. Mary-Anne är så nöjd med henne, så det glädjer mig verkligen. Man blir så glad när man får träffa småttingarna!
När dom åkt så klädde jag på mig. Tog Sally o Titti med på en promenad. Det var så underbart ute så vi gick läängre än jag tänkt. Får väl sota för det med min höft... Men man vill liksom inte gå in när solen skiner. Vill ladda batterierna så mycket det går:)
I em. kommer Marie o hämtar Teo. Åh, vad tomt det kommer att bli. Men det blir toppen för honom att komma till sitt riktiga hem o få göra sig hemtam där. Nu fostrar vi honom som om han skulle vara vår, nu får dom ta över o göra honom till sin:) Förstår att dom längtar!
Här kommer några bilder från vår härliga promenad.
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar