Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

tisdag 15 december 2009

Tisdag den 15:e

Tjenix! Oj, vad snö det kommer ner! Har nog snöat hela natten o ska fortsätta hela dagen. Fint med allt vitt, men lite jobbigt innan Mattias har hunnit med att skotta så man kan ta sig fram till kaninburar o dyngdan.. Idag blir det att bara greja inne. Har himla ont i axeln. Fick ialla fall besked igår från ortopeden att operationen blir i slutet av januari, senast i början på feb. SKÖNT!!! Var in till Sandviken o hälsade på Mari o Teo igår och åkte därifrån in till Valbo. Var o lämnade igen en "falsk" Bia-bädd som jag köpt o den gick sönder i sömmarna efter bara några veckor. Skit grejor:( Men dom tog tillbaka den utan problem, hade haft fler som kommit tillbaka. Köpte en annan hundbädd denna gång samt en lädergrimma till Titti. Inte ofta man hittar en sån till minishettis och som det dessutom var halva priset på:) Sen var jag bort till Oves o där åker det alltid med en massa "bra att ha" grejor. Sen hem, så jag kom alldeles efter grabbarna. Idag måste jag dessvärre till apoteket. Har slut på mina mediciner som de måste beställa hem tills fredag. Annars har man inte gärna åkt ut i detta väder. Tur man har 4-hjuls drift på gamla "Bettan". Ja, det var väl vad som händer här på gården idag, eller rättare sagt inte händer...:) Ha en riktigt bra dag o kör försiktigt! Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar