Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

lördag 19 december 2009

Lördag den 19 dec

God förmiddag!
Åh, vilket strålande vackert väder det är! Visserligen attans kallt, -14 men såå himla fint.
Igår var Anna o Boss hit o hälsade på. Hjälpte henne att klippa klorna på Boss o det gick bra. Fick en jättefin julgrupp av dom. Tack Snälla Ni! Jag har såå underbara valpköpare!
Det är så himla roligt att få se våra små valpar växa upp till härliga familjemedlemmar. Boss är otroligt sträv o långhårig, riktig "byrackemodell":) Försökte få några bilder på honom, men det var verkligen inte lätt.... han ville ju bara busa:)
Idag ska Emil på kalas. Mattias får skjutsa för jag har tagit så starka värktabletter, det är axeln som är på värstviset idag. Provade få en tid för cortisoninj. på reumatologen men inga tider före nyår o sen blir vi borta första v. i jan, så jag fick tid först 15 januari. Känns som en evighet tills dess....
Vi har bokat stuga v.1 och åker till Idre tors - söndag. Ska bli jätteroligt o barnen ser fram mot att få åka slalom o bo i stuga. Hade såklart varit ännu bättre om jag hunnit få en cortisonspruta innan, men det ska ialla fall bli roligt att få komma iväg på semester.
Snälla Tese ska fixa djuren, det är ju lite pyssel med utfodring till dom.
Nix, nu ska jag inte påfresta min onda arm mer.
Lägger in bilder istället.
Ha en riktigt underbar dag i det fina vädret!
Kram Erica

1 kommentar: