Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

fredag 11 december 2009

Fredag kväll

Go kväll!
Är fortfarande inte pigg från min förkylning. Guuud så segt det är att inte vara pigg:(
Var på skolans Lucia i morse. Isac och hans klass var luciatåg och de var jätteduktiga. Inte lätt att sjunga för alla när man bara är sex stycken. Men de var sååå duktiga. Vi stannade inte och fikade, jag orkade inte det. Men det var roligt att få se dom.
Ikväll var jag o Emil o mötte Ewa o Emma vid Hagsta. Dom hade min nya gotlandshane med sig. Åh, vad fin han är! Han ska bo i en vanlig jättestor golvbur i stallet nu när han är liten. Då kan vi alla kela jättemycket med honom:) Men först ska han få aklimatisera sig ett tag.
Mattias hade fixat middag när vi kom hem, så nu har vi ätit o jag har bara legat o slappat... Gett djuren kvällsmat, men inget mer. Ingen ork i kroppen.....
Lägger in en bild jag lånat från Oskarsgårdens hemsida på vår nya lilla grabb.
Kram Erica

2 kommentarer:

  1. Supersöt kaninhane = 0 ))))))

    Ha en underbar lördag!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Han är jätte söt,påminner om en Jamora.
    Hoppas du piggar på dig,jag kan säga att Egypten var kärlek för lederna.

    SvaraRadera