Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

måndag 8 november 2010

Måndag kväll..

Tjenix! Idag var det jobb o sen hem till valparna. Min kropp är fortf. i strejk o det är så himla motigt att göra nåt vettigt:( Men efter valparna fått vara ut en kortis o fått lunch så drog jag till Sandviken. Fick hämta mina nya glasögon o det var roligt att få dem. Satte på mig ena nya paret direkt. Kände mig full när jag gick därifrån!? Det är inte så stor skillnad i styrka, men otroligt nytt för ögonen ändå. Knepigt! Eftersom glasögonen, två par, blev billigare än ett par i Ockelbo så gick jag in i Gallerian o shoppade lite på B-young. Kände att jag behövde piggas upp!:) Det blev två superfina toppar/tunikor, en i benvit o en i rosa och ett långt linne i nåt silkigt tyg med bred spets nedtill. Snyggt värre! En annan shoppar ju mest kläder av den praktiska sorten, gummistövlar o hundkläder, så detta var trevligt som omväxling:) Sen in på Bernö en snabbis, för då var min kropp helt slut... Men två julkaktusar, en halmkrans o en kruka blev det ialla fall. Sen hem o in på apoteket för att fylla på med antiinflammatoriska tabletterna var slut o dessa klarar jag mig inte utan. Ringde Mattias så han hade kaffet klart när jag klev innan för dörren. En kopp stärkande o sen rasade jag i säng.... Mattias fick hämta Emil på miniklubben, men jag fixade ialla fall middagen, sen har det varit ryggläge igen. Ringde rema o bokade tid för cortisoninj. så nästa vecka får jag åka in på renovering. Nix, nu blir det natti! Kram Erica

1 kommentar:

  1. Stackars stackars dig,jag lider så med dig.Men tycker varje fall du är en viking !

    /Erika

    SvaraRadera