Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

tisdag 16 november 2010

Tisdag kväll..

Tjenix!
Ett kort inlägg för jag har varit o fått cortisoninj. i axeln idag.
Allt är bara bra o valparna blev utsläng ca 5 min i morse, trots -5! Gissa om det var 6 st som tyckte jag var en skitkärring som lämnade dom ute i kylan:)
Men det är skönt att vädra i valprummet medan man torkar ordentligt så det blir fräscht. Sen fick dom komma in o raca i köket tills det var dax att åka med barnen till skolan o jag till jobbet. Blev inte där så lång stund idag pga. värken o i morgon ska jag vara hemma o vila. Men sen hoppas jag vara pigg igen!
Var ut o släppte ut hästarna mockade redan halv sju. Ville ha stallet klart så jag bara kan ta in dom i kväll o inte anstränga axeln. Snälla Mattias var ut o gav dom hö när han kom hem, så nu klarar dom sig tills dom ska in för natten.
Efter jobbet tog jag ett hett bad för att försöka mjuka upp kroppen. Men inte ens det hjälpte:(
Så det blev att be snälla svärmor om skjuts in till Gävle så jag kunde ta en starkare värktablett. Underbart att hon kunde ställa upp, sånt gör en alldeles varm!
Nix, nu ska jag lägga mig o läsa en stund igen. Mattias håller på att fixa middag o valparna far runt som galningar här i köket. Undebart!:)
I morgon blir vi av med internet igen för några dagar, så om det är något så måste ni ringa.
Ha det gott!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar