Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

lördag 18 december 2010

Är alla hemma??

Go kväll!
Ja, man undrar ju starkt på om man har alla hemma ibland... eller oftast!
I morse hade jag sovmorgon till 7,20 -tack valparna för det!! Dom brukar ju vakna vid 6,30, så gissa om jag blev förvånad när jag vaknade o klockan var nästan en timme senare än vanligt. Skönt!
Gick o släppte ut valparna o klädde mig o ner o ut med hästarna. Sen in o fixade kaffe o macka. Grabbarna sov som grisar o ingen behagade vakna o käka frukost med mig inte... Väckte ialla fall Mattias före 9 för då skulle jag iväg.
Trots snö i massor o blåst. Har man bestämt träff så har man!
Kl.10 skull jag möta upp en tjej i Svärdsjö. Hon hade annons på en sååå söööt dvärg vädurs hane. Han heter Felix o är japantecknad i gult o svart. Superfin o trevlig!!!
Tack Malin för att jag fick köpa denna gobit!
Det var faktiskt riktigt snöoväder, nästan, men det gick bra bara man inte mötte någon. Eftersom snön är så lätt blev det sån snörök vid möten. Men det är ju inte många som är ute en lördagmorgon inte... :)
Resan gick bra o jag körde försiktigt. Faktiskt riktigt vackert ute! Det är alldeles vitt o träden är vita o ja, riktigt vinterlandskap!
Gjorde Felix hemmastadd o mockade när jag kom hem. Sen in o vilade lite o sen kaffe o skinkmacka till "lunch". Gjorde lite julgodis oxå idag. Gott med mörk choklad, russin o mandel. Mmmmm.
Sen var det inte många knop resten av dagen. Känner av detta snöande i min kropp:(
Nix, nu blir det nog lite tv.
Ha det gott!
Kram Erica

1 kommentar:

  1. Jätte söt kanin,han ser ut som en Jamora fast med hängöron.Här blir det dock inga flera kaniner efter dessa två.
    Ta det lungt nu i jul och vila din lilla ömma kropp.
    Ha en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR

    //Erika

    SvaraRadera