Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

torsdag 16 december 2010

Ledig Torsdag:)

Tjenix! Mmmm, skönt att vara ledig idag. Igår var jag o hämtade kyckling o åkte bil hela dagen. Tog ut hästarna i morse o gick sen in o mös med grabbarna. Frukost o sen skjutsade Mattias dem till skolan. Efter att avnjutit påtår åkte kläderna på. Gick en timmes promenad med Carro runt Bladmuren. Det är ju oskottat ner till skoterleden så det tar längre tid än vanligt. Men såå skönt! Sen passade jag på att mocka o göra klart i stallet när jag var ensam. DET gick fortare än vanligt, utan "hjälpredor" i form av två valpar som drar runt halm i hela stallet:) Åt godaste lunchen: Kokt potatis o svärmors senapsströmming. Mmmmmm! Jag har världens bästa svärmor jag!!! Nu har jag vilat en timme. Blev som jag anade att jag skulle känna av detta väder i mina leder idag. Därför var det skönt att gå prommisen direkt i morse. Snön vräker ner nu! Såg att det är förseningar på Arlanda... Hoppas att min brorson med tjej kom i väg utan förseningar. Dom är på väg till mamma i Florida, inte helt fel en sån här dag inte. Nu fick jag skicka med en julklapp med Tim till mamma o Carl o det var ju supersnällt! Nu blir det em. kaffe o saffransskorpa! Kram Erica

1 kommentar:

  1. Hej
    Dom blev 1,16h försenad från Arlanda,men dom har 7h i New York så det ska vara lugnt.Kram Marie.

    SvaraRadera