Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

söndag 12 december 2010

Kall kväller igen...

Tjenix! Idag blev det hundträning på klubben med härliga hundvänner. Såå trevligt! En platsliggning ute o lite prat o sen gick vi in o tränade. Kakan fick sin premiärtur till klubben o skötte sig jättebra! Hon var så lugn o låg mest o sov i mitt knä o när jag tränade Carro fick hon sitta med Annika o Hope. Inga pip eller nån oro så jag är såå nöjd med henne. Carro fick träna kryp... gud sån fart hon har! Så jag tränade att stå o säga kryp o kröp det gjorde hon... fast jag stod kvar:) Så vi tränar på farten, rättare sagt att minska farten så den är densamma som min. Så hon fick krypa i cirkel på mattan runt mig i vänstervarv o högervarv:) Kanske något liiite lugnare tempo på slutet. Sen en fikapaus o så åkte vi hem. Tack mina hundvänner för en trevlig dag! Här hemma tränade jag lite kryp ute o då kröp Carro perfekt, så det är bara att nöta på o kanske inte träna krypet när hon är supertänd:) Nu ikväll gick jag en prommis med hundarna. -15,4... men med rejäla kläder o min kaninmössa så var det helt OK. Sally hade täcke på sig för hon fryser hon. Ska åka till Anette nån kväll o köpa reflextäcke till Carro så hon syns ordentligt. Lite tugg ska också köpas, det går åt massor med två valpar i huset. Nix nu blir det lite kvällsfika o sen ett bad! Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar