Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

söndag 12 december 2010

Brrrrrrr....!!!

Bakade lite saffrans biscotti härom dagen, supergoda!
Trött Coffee o Sally på nya kudden:)
Busig Kaka på kudden:)
God morgon!
Efter gårdagens lämpliga -5 hela dagen är vi nu tillbaka på -15. Fy, det är allt för kallt det!
Igår var det julmarknad på barnens skola i Åbyggeby o då är man ju såklart där. Först hade Isacs klass ett pass 10-11 då jag kokade kaffe mm i köket. Sen hade Emils klass försäljning av bakverk melan 15-16. Det var skönt att åka hem en stund mellan o ta det lugnt. Känner av lite av förkylning i kroppen, men inte alls som Mattias o Isac som varit sängliggande. Men så är man ju det starkare könet:)
Fick flera olika fleecetyger av mamma. Igår fixade jag o sydde en kudde till Sally. Hon gillade den jättemycket o även valparna. Så jag får nog ta o sy en till kudde nån dag. Har massor av fina fleecebitar som jag kan sy av. Även täcken till valparna ska det bil. Jätteroligt!
Nu är hästarna utsläppta o mockat o klart. Kaninerna har fått sitt morgonvatten o knäckeskiva. Fåren är vattnade o hundarna rastade. Så nu njuter jag med en kopp kaffe.
Senare är det träning på klubben. Hade tänkt att valparna skulle få vara med, men nu är det för kallt. Blir trevligt att träffa alla träningsvänner o köra igenom Carro lite.
Ha en fin dag!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar