Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

tisdag 17 april 2012

Tisdag!

Tjenix!

Här knallar det på, jag tar vara på de bra stunder jag har o pysslar på med hem o djur o jobb, men jag är ofta trött o har ont i kroppen, huvudvärk o migrän:(
Hoppas det beror på sköldkörteln o att jag får komma in till Gävle snart o det kan bli någon åtgärd.

Med valparna är det jättebra! Dom äter o sover som valpar gör. Sally är en så himla duktig mamma o nu hade hon snott ett tugg av de andra o lagt in till valparna. Det ska börjas i tid:)

Syskonkärlek! 



Mat! 



Sov o tvättstund! 



Sötisar! 



Så här såg det ut i morse när jag vaknade:)


Nu ska jag nog dricka lite te innan jag pallrar mig ut o mockar o grejar med djuren. Det snöar ute o det förklarar väl varför jag är så öm i lederna o frussen idag. Blir nog ett hett bad sen!

Ha en riktigt bra dag!
Kram Erica

1 kommentar:

  1. Så fina valparna är. Mys på med sötisarna. Hoppas du snart får hjälp på sjukhuset. Kram

    SvaraRadera