Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

tisdag 24 april 2012

Tisdag

Tjenix!

Oj vad dagarna går fort!

Det är ju massor med pyssel med valparna o jag njuuuuter av varje minut! Dom är såå himla härliga o jag tycker jag har sån otrolig tur som får förmånen att föda upp en kull.

Igår var jag iväg o köpte fällar till dom. Vi har ju en toppentjej här "nästgårds" som har butik hemma. Hennes öppettider är toppen, bara att ringa o är hon hemma så går det bra. Passar mig toppen:)

Nu har dom börjat öppna ögonen!
Spännande när dom får mer uttryck när ögonen kommer fram. De är ju bara för söta o goa:)

Nya kaniner har inköpts o inkvarterats. De verkar trivas här o jag är så tacksam för att jag fick köpa dessa. Supertrevliga är de båda!
Har nu knåpat ihop en anmälan till Bergby o ska åka på kaninutställning i maj. Ska bli roligt att prova! Tanken är ju att svensk pälsungarna i framtiden ska ställas ut.

Vi går prommisar o jag tränar med Märta här hemma. Har ju tänkt åka upp på klubben, men det är fullt upp med småttingarna. Ska ialla fall ner o träna Märta i Högbo senare i veckan. Tränar lite smått här hemma, men det är svårvallat med alla lamm:)

Nej, nu ska jag fixa lite mat o sen mysa med småttingarna:)

Ha det gott!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar