Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

söndag 20 januari 2013

Magsjuka!

Tjenix!

När vi lagt oss igår kväll så ropade Isac. Magsjuka!!!

FYYYY!
Stackars Isac var inte alls pigg o hade ont i magen o kräktes. Bara att torka efter honom o bädda ner honom o ställa en hink nedanför sängen.

Jag var ju däckad förra helgen o kräktes o hade sån fruktansvärd huvudvärk, så jag trodde det var migrän. Sen var jag lite "sådär" o mådde illa i måndags o har inte varit riktigt pigg i början på veckan.
Kanske jag också hade nån magsjuka då??

Ja, vi får väl se hur vi mår om några dagar o vilka som klarar sig osv......

Idag kommer Shania o Maggan o hämtar små ankorna. Dom är helt underbart söta de små! Önskar jag hade tid ork o plats att ha några ankor..... eller inte.  Men där går gränsen, jag inser att många djur är helt underbara, men alla behöver ju inte bo hos mig:)
Himla roligt jobb är det ialla fall att ha förmånen att få kläcka fram ällingar till Högbo Bruk.


Nu är det bara -3 grader ute! Såå härligt!

Blir en långprommis med hundarna o sen måste jag åka ner o handla lite blåbärssoppa till Isac.


Ha en underbar dag!

Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar