Sot o Sol

Sot o Sol
Välkommen!

tisdag 15 januari 2013

Tisdag kväller....

Tjenixen!

Inte så mycket roligt att skriva om här....

Lördagen låg jag däckad:(
Vaknade med migrän o för dålig för att ens få i mig migräntabletterna, de kom upp igen.... Lyckades inte ens få behålla vatten.... men mot kvällen fick jag ialla fall i mig lite vatten o sen blåbärssoppa. Tja, man kan ju säga att den dagen var i ett töcken!

Söndagen var jag ialla fall på benen o fick börja dagen med migränmedicin... knallade på o vilade mest. Men ändå skönt att vara på bättringen!

Av hedemorakläcket blev det bra resultat o på söndag em. kom Shania o Maggan o hämtade de små dunbollarna som ska bo på Högbo Bruk.

Måndag jobb o sen pyssel med djur o barn när jag kom hem. Emil har varit med mig i stallet på kvällarna o det är så mysigt! Söndag kväll hängde han på Norma o grejade. Igår kväll så fick han benet över ryggen på henne o hon står o tittar o verkar mest fundera vad han håller på med. Hon är rätt cool.

Idag var det jobb o sen gick jag en prommis med hundarna. Det var "bara" -12 så det kändes som blidväder efter flera dagar med neråt -20. Skönt för både mig o hundarna att få en tur i skogen!

Ikväll blev det pannkaka till middag. Gud vad jag hatar pannkaksos!
Hade ättika i en skål bredvid spisen (ska motverka lukten...) o hade sen fönstret vidöppet över diskbänken trots -12 ute, ändå luktar det pannkaka i hela huset:(
FY!
Nu dröjer det innan det blir tunnpannkaka här igen!!!

Nej, nu ska jag ta in hästarna o sen blir det dusch, Tv o kväller:)

Ha det gott!
Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar